عاشق استانبول

با من استانبول رو بگردید

۷۵ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

تابعیت ترکیه برای سرمایه گذاران خارجی

تابعیت ترکیه برای سرمایه گذاران خارجی

بر اساس حکمی که در 12 ژانویه در روزنامه رسمی منتشر شد، ترکیه به سرمایه گذاران خارجی که شرایط زیر را داشته باشند تابعیت اعطا می کند:

- کسانی که حداقل ارزش 250.000 دلار اموال غیر منقول (املاک) را به شرط عدم فروش این دارایی ها به مدت حداقل 3 سال خریداری می کنند.

- کسانی که بیش از 500000 دلار سرمایه گذاری می کنند.

- کسانی که حداقل 500.000 دلار در سیستم بانکی ترکیه یا ابزارهای بدهی جایگزین (وام، اوراق قرضه، اوراق قرضه و غیره) سپرده گذاری می کنند.

علاوه بر این، به افرادی که می توانند ایجاد حداقل 50 شغل را ثابت کنند، شهروندی نیز داده می شود.

در این مرحله اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. یکی از سؤالات اصلی، طول دوره صلاحیت قبل از واجد شرایط شدن برای شهروندی خواهد بود. علاوه بر این، ما نمی دانیم دقیقا چه زمانی برنامه شروع می شود.

اگر برنامه شهروندی ترکیه به اندازه برنامه های قبلی (در سایر کشورهای منطقه اتحادیه اروپا) موفق باشد، این امر تأثیر مثبت قابل توجهی بر صنعت املاک و مستغلات خواهد داشت.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kian javidan

ویلای شیک برای فروش در منطقه طلایی استانبول

ویلای شیک برای فروش در منطقه طلایی استانبول


این منطقه اروپایی که زیر مجموعه استانبول ساریر است، یکی از مجلل ترین و خاص ترین مناطق ترکیه است. این ویلاهای خاص و مجلل در قسمت جنگلی منطقه واقع شده اند که ساکنان آن از آب و هوای معتدل و مناسبی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که این ویلا به صورت تریبلکس طراحی شده و دارای باغ آراسته مخصوص به خود می باشد.


 

فروش ویلایی مجلل در منطقه طلایی استانبول فرصتی استثنایی برای داشتن یک زندگی مجلل و آرام است. این ویلای شیک در منطقه زکریا واقع شده است. این منطقه اروپایی که زیر مجموعه استانبول ساریر است، یکی از مجلل ترین و خاص ترین مناطق ترکیه است. این ویلاهای خاص و مجلل در قسمت جنگلی منطقه واقع شده اند که ساکنان آن از آب و هوای معتدل و مناسبی برخوردار هستند. از دیگر مزایای زندگی در این منطقه خاص استانبول، دسترسی آسان به بهترین و مجلل ترین رستوران ها و شیک ترین کافه های شهر است. زندگی اشرافی در بهترین ویلاهای استانبول در کنار بهره مندی از امکانات شهری مجلل با سطح اجتماعی بالا با انتخاب و خرید ویلای مناسب محقق خواهد شد.

فروش ویلایی مجلل در منطقه طلایی استانبول 

دارای سوددهی کوتاه مدت است. لازم به ذکر است که این ویلا به صورت تریبلکس طراحی شده و دارای باغ آراسته مخصوص به خود می باشد. در حالی که وارد راهرو می شوید با یک اتاق نشیمن بزرگ روبرو می شوید که دارای یک شومینه جذاب است. همچنین یک آشپزخانه در طبقه همکف در کنار اتاق نشیمن قرار دارد که مجهز به واحدهای خوب است و همچنین دارای ناهار خوری مجزا می باشد. در طبقه اول دو اتاق خواب با یک اتاق نشیمن و سه اتاق خواب دیگر در طبقه دوم وجود دارد.

ویلای باشکوه برای فروش در منطقه طلایی استانبول 

به شما در گذرنامه ترکیه کمک می کند، بنابراین اگر ویلا بخرید تابعیت ترکیه را دریافت خواهید کرد. در صورت نیاز به اطلاعات یا جزئیات بیشتر در مورد این ویلای فوق العاده یا هر مورد دیگر با ما تماس بگیرید.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kian javidan

قوانین و رویه های خرید ملک در ترکیه

قوانین و رویه های خرید ملک در ترکیه

ترکیه با خط ساحلی بکر و دست نخورده و آب و هوای مدیترانه‌ای که در تمام طول سال نور خورشید را ارائه می‌دهد، تبدیل به یک مقصد محبوب برای تعطیلات شده است. خرید ملک در ترکیه با توجه به این واقعیت که ترکیه در آستانه عضویت در اتحادیه اروپا است و یکی از سریع ترین بازارهای در حال رشد در جهان را دارد، اکنون به عنوان یک سرمایه گذاری خوب در آینده تلقی می شود.

در اینجا اطلاعات اساسی اما کلی در مورد مسیر مالکیت ملک در ترکیه بر اساس قوانین ترکیه (ماده 35 قانون اساسی ترکیه) و مشکلاتی که ممکن است در طول فرآیند ایجاد شود، آورده شده است. املاک مختلف تابع قوانین متفاوتی هستند (بسته به مکان). از آنجایی که موارد زیر صرفاً اطلاعات عمومی است، توصیه می کنیم با یک متخصص مشورت کنید یا از شرکت ما در ترکیه، خدمات املاک کالکان دیدن کنید. ما علاوه بر پروژه های معماری و ساخت و ساز، در زمینه املاک و مستغلات نیز تخصص داریم. با انجام این کار می توانید از احتمال ناامیدی دلخراش جلوگیری کنید (یعنی وقتی یاد می گیرید که به دلیل قوانین نادیده گرفته شده، رویای شما از یک خانه تابستانی در زمین خریداری شده شما فقط می تواند یک رویا باشد). خرید ملک در ترکیه می‌تواند یک امر پیچیده باشد و خدمات آگاهانه و حرفه‌ای مورد نیاز است

قانون املاک ترکیه

مالکیت در ماده 35 قانون اساسی ترکیه تعریف شده است. این ماده تصریح می‌کند که هرکسی حق مالکیت دارد و این حقوق فقط توسط سایر مقررات قانونی محدود می‌شود. محدودیت ها ممکن است شامل طرح های منطقه بندی، محدودیت های قابل اعمال برای خارجی ها و غیره باشد. 

مقررات مالکیت در قانون مدنی ترکیه، ماده 633 توضیح داده شده است. این عمدتا توضیح می دهد که چگونه مالکیت به دست می آید. برای خرید ملک توسط شخص خارجی، ثبت زمین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ترکیه ادارات منطقه ای اداره ثبت زمین وجود دارد که در دفاتر استانی یا منطقه ای تقسیم شده اند و همه آنها توسط دولت کنترل می شوند.

ثبت و تحویل ملک

در اکثر کشورهای اروپایی، خریدار و فروشنده به دفتر اسناد رسمی مراجعه می‌کنند تا ملک را به نام مالک جدید بگذارند. سردفتر اسناد رسمی مسئول تسویه صحیح این رویه است. سردفتر اسناد رسمی نیز مسئولیت تحویل را بر عهده دارد که اغلب به صورت "سند انتقال" و درج در دفتر املاک انجام می شود.

در مقابل، ثبت املاک در ترکیه توسط یک دفتر اسناد رسمی انجام نمی شود، بلکه توسط یکی از مقامات اداره ثبت اسناد و املاک انجام می شود. حضور هر دو طرف (فروشنده و خریدار) از نظر قانونی در هنگام ورود الزامی است. می توان به شخص دیگری اجازه انجام این کار را داد، اما این مجوز مستلزم سند رسمی است. به عنوان یک اقدام امنیتی، توصیه می شود که فروش از طریق دفتر اسناد رسمی مجاز باشد.

تحویل سند انتقال مستلزم دخالت سردفتر اسناد رسمی در ترکیه نیست. تنها شرط قابل اجرا در مورد تحویل این است که به صورت کتبی انجام شود. پس از ورود و تحویل، دفتر ثبت املاک سند مالکیت صادر می کند که به آن " تپو " می گویند . مالکیت تنها در لحظه ای به دست می آید که ساختمان(ها) در صورت ساخت، تکمیل شده و کل مبلغ پرداخت شده باشد.

عمدتاً هیچ گونه محدودیت قانونی در خصوص کسب مالکیت برای خارجی ها وجود ندارد. با این حال، قانون روستا و مناطق ممنوعه نظامی و امنیتی نقش مهمی دارند. ماده 87 قانون روستاها در صورتی که هنوز تقسیم بندی کاداستر این منطقه انجام نشده باشد یا متعلق به وزارت جنگل باشد، حق مالکیت خارجیان را بر املاکی که خارج از مرکز روستا است، سلب می کند. همچنین، اقدام در مورد مناطق ممنوعه و امنیتی نظامی می تواند مانعی باشد و در نتیجه کسب اموال توسط خارجی ها را در صورتی که دارایی در فاصله خاصی از اماکن نظامی یا مناطق مهم استراتژیک واقع شده باشد، محدود کند. 

محدودیت‌های قانونی عمده ذکر شده در بالا ممکن است به نوبه خود با قوانین جدیدتر که ارتباط نزدیکی با ارتقای موقعیت اقتصادی ترکیه یا تنظیم مقررات و قوانین با اتحادیه اروپا یا تبلیغات گردشگری برای خارجی‌ها دارد، تغییر یا حتی (تا حدی) لغو شوند.

سرانجام

خرید خانه در استانبول شامل قوانین بسیاری است. نه تنها باید مقررات رسمی در نظر گرفته شود، بلکه خارجی ها نیز باید به استثنائات قانونی مختلف برای به دست آوردن املاک و مستغلات توجه کنند.

طرح‌های منطقه‌بندی، سوابق طرف فروشنده و محدودیت‌های قانونی اعمال‌شده توسط قوانین مالکیت ترکیه، برخی از جنبه‌های مهمی هستند که باید به‌طور عینی، قابل اعتماد و حرفه‌ای به آنها نزدیک شد.

خدمات املاک و مستغلات ماوی کمک های ارزشمندی را به شما ارائه می دهد و به شما امکان می دهد تا در مورد ملک مورد نظر خود یک بررسی عینی و کامل انجام دهید. کارکنان باسواد ما خوشحال هستند که به شما کمک کنند. بنابراین لطفاً برای اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل یا فکس یا حضوری با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kian javidan

استانبولگردی در شیشلی

آقا از بس #استانبولگردی کردیم دیگه #استانبول گِرد شد بخدا

 

من هرچی از جاهای ناشناخته مطلب میذارم که واکنش زیادی نشون نمیدید برای همین کل استانبول برای ما شده حدفاصل #تکسیم تا ۲ تا محله اینورتر یا اونورتر.

 

یعنی اینقدی که من دور #میدان_تکسیم، شیشانه و #نیشانتاشی و #گالاتا چرخیدم زمین دور خورشید نچرخیده.

 

در همین راستا #پین_تاتی وظیفه خود می داند تا به جهت رضایت عموم همراهان گرامی این‌بار هم از تکسیم به سمت #شیشلی چرخ چرخک بزند بلکه شاید یه روزی یه وقتی دلتون بخواد یه جای جدیدی رو ببینید.

 

هیچ دقت کردین یه چند وقتیه خبری از عمه مولوک نیست؟؟

زشته حالا من چیزی از عمه مولوک ننویسم، شما هم نباید توی کامنتا یه خبری از حال عمه مولوک بگیرید؟

 

اگه فکر کردید قراره سوار مترو بشید و بیاید شیشلی سخت در اشتباهید. یعنی چی واسه ۲ قدم راه سوار مترو بشید. زشته این همه کفشو لباس ورزشی خریدید و پول خرج کردید که بگید با مترو چجور بریم؟؟

 

خب شیشلی همونطور که می‌دونید چسبیده به تکسیم هست و کافیه یه موضوعی چیزی واسه غیبت کردن پیدا کنید تا در حین پیاده روی حوصلتون سر نره و تازه بهتون خوشم بگذره. سوژه‌ایم پیدا نکردید گیر بدید به رجب  یا شهردار استانبول که چرا شهر فلان جور و بهمان جوره.

 

شیشلی بافت معماری خاصی داره و توریستا عاشقشن و جون میده که در کنار ساختمونای قدیمیش عکس یادگاری بگیرید.

 

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی و جواهر و محله نیشانتاشی و#بومونتی هم از جاهای خوبیه که باید حتما ببینید.

 

اینجا ویترینای قشنگی داره که البته ویترین رستوران‌هاش بیشتر از بقیه مغازه‌ها دلبری می‌کنه. مخصوصا رستوران‌های سنتیش که طی ۲ مرحله هوش از سرتون میپرونه. یکی زمانی که بوی غذا به مشامتون میخوره و چشمتون به ویترین میفته و مرحله دوم هم زمانی که صورتحساب رو باید پرداخت کنید.

 

📍 برای تنبلا و کسایی هم که حوصله پیاده روی ندارن هم کافیه که از مترو تکسیم سوار خط  M2به سمت حاجی عثمان رو سوار بشن و در ایستگاه عثمان بی پیاده بشن. تامام

 

🔴 نتیجه اخلاقی:

احتیاط واجب! در ابتدای ورودتون به شیشلی واجب الحجید و وقتی خارج میشید واجب الزکات. چرا؟ چون تا دلتون بخواد مرکز خرید و مغازه‌های لوکس و آنچنانی داره که هرچی توجیبتون هست رو باید بدید و بیاید بیرون.

https://pintati.com/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kian javidan

نحوه درخواست شهروندی ترکیه

نحوه درخواست شهروندی ترکیه

ماده 20 آیین نامه مربوط به اجرای «قانون تابعیت ترکیه» مصوب 2010 که الزامات اخذ تابعیت ترکیه را برای اتباع خارجی مشخص می کند، با فرمان ریاست جمهوری که در 19 سپتامبر 2018 به امضای رئیس جمهور اردوغان رسید، اصلاح شد. این فرمان با شماره 106 در روزنامه رسمی و از تاریخ مذکور لازم الاجرا شد.

بر اساس متن اصلاحی، میزان سرمایه ثابت مورد نیاز برای درخواست تابعیت از 2 میلیون دلار به 500 هزار دلار کاهش یافت. طبق مقررات جدید، خارجیانی که دارای املاک و مستغلات در ترکیه به ارزش حداقل 250000 دلار آمریکا (به جای 1 میلیون دلار) هستند، می توانند برای شهروندی ترکیه درخواست دهند. عبارت «تأمین اشتغال حداقل به 100 نفر» که از جمله شرایط اخذ تابعیت است به 50 نفر تغییر یافت. همچنین میزان سپرده گذاری در بانک های ترکیه برای اخذ تابعیت از 3 میلیون دلار به 500 هزار دلار کاهش یافت.

از طرف دیگر سرمایه گذاران خارجی باید دارایی ها را در اختیار داشته باشند یا حداقل حداقل سرمایه گذاری مالی را برای حداقل سه سال ادامه دهند تا معیارهای شهروندی ترکیه را برآورده کنند.

یک فرد خارجی که واجد هر یک از شرایط زیر باشد ممکن است تابعیت ترکیه را دریافت کند:

  • شخص خارجی که حداقل 500000 دلار سرمایه ثابت سرمایه گذاری کرده باشد و این سرمایه گذاری توسط وزارت اقتصاد تعیین شده باشد.
  • شخص خارجی که اموال غیرمنقولی را به مبلغ حداقل 250000 دلار خریداری کرده است، مشروط بر اینکه تبصره ای در سند مالکیت قید شده باشد که این اموال به مدت سه سال فروخته نشود و در صورتی که این تملک توسط وزارت محیط زیست تعیین شده باشد. و شهرنشینی،
  • شخص خارجی که حداقل 50 نفر را استخدام کرده باشد و این شغل توسط وزارت کار و تامین اجتماعی تعیین شده باشد.
  • شخص خارجی که حداقل 500000 دلار به بانکی فعال در ترکیه واریز کرده باشد، مشروط بر اینکه این مبلغ به مدت سه سال در حساب نگهداری شود و این سپرده توسط سازمان مقررات و نظارت بانکی تعیین شده باشد.
  • شخص خارجی که اوراق بدهی دولتی به مبلغ حداقل 3.000.000 دلار را به شرط حفظ آن به مدت سه سال و در صورتی که این تملک توسط معاونت خزانه داری تعیین شود، به دست آورده است.

آیین نامه اصلاح مقررات مربوط به اجرای قانون شهروندی ترکیه از تاریخ انتشار (19 سپتامبر 2018) لازم الاجرا می شود.

لینک فرم درخواست:
https://www.nvi.gov.tr/PublishingImages/Lists/PageContents/NewForm/Vat-4_Istisnai_Olarak_Kazanma.pdf

لینک کد مربوط به اخذ استثنایی تابعیت ترکیه
https://www.nvi.gov.tr/ministry-of-the-interior

 

 

الزامات برای خارجی هایی که در ترکیه ملک می خرند تا برای شهروندی درخواست دهند

• خرید ملکی به ارزش حداقل. 250000 دلار آمریکا
• پرداخت مبلغ مورد نظر از طریق حواله بانکی
• نگهداری ملک برای حداقل 3 سال

مدارک مورد نیاز برای درخواست

  • فرم درخواست (VAT-4)
  • 2 عکس بیومتریک (50x60 میلی متر)، پس زمینه سفید، تعیین شده توسط ICAO
  • گذرنامه یا سند مشابهی که وضعیت فعلی (تابعیت) شخص را نشان می دهد یا مدرک مشابه، در صورتی که فرد بی تابعیت باشد، سند قانونی مربوط به شرط امکان اخذ چنین مدرکی.
  • گواهی وضعیت مدنی: در صورت ازدواج، سند ازدواج، در صورت طلاق سند جدایی. اگر بیوه باشد، گواهی فوت برای همسر.
  • گواهی مانند شناسنامه یا کپی شناسنامه که نشان دهنده هویت فرد باشد و در صورت ازدواج کپی ثبت هویت که نشان دهنده پیوند خانوادگی همسر و فرزندان باشد.
  • در صورتی که شخص ماه و تاریخ «تاریخ تولد» را نداشته باشد، مدرکی برای تکمیل تاریخ تولد از مقامات ذیصلاح کشورش اخذ شده است. در صورتی که سند مذکور قابل اخذ نباشد، اظهارنامه امضا شده متقاضی مبنی بر پذیرش معامله طبق ماده 39 قانون خدمات جمعیتی شماره 39.
  • رسیدی که نشان می دهد حق سرویس نزد وزارت دارایی واریز شده است.

مرجع درخواست و رویه

با دستور کتبی وزارت، پرونده تابعیت متشکل از مدارک درخواست توسط استانداری محل اقامت فرد خارجی یا نمایندگی های خارجی (اگر شخص در خارج از کشور) در مورد متقاضی تنظیم می شود.

درخواست های ارسال شده از طریق پست پذیرفته نمی شود.

درخواست شهروندی برای افرادی که نابالغ هستند یا از قابلیت تبعیض محروم هستند توسط والدین یا قیم آنها انجام می شود.

تاریخ درخواست به عنوان تاریخی در نظر گرفته می شود که فرم درخواست متقاضی توسط مرجع درخواست ثبت می شود.

فرآیند تأیید اسناد رسمی صادره از مراجع خارجی طبق ماده 167 آیین نامه اجرای قانون خدمات جمعیتی انجام می شود.

کافی است مدارکی مانند مدارک تحصیلی، پاسپورت های اخذ شده از مقامات خارجی توسط اتباع خارجی که مایل به اخذ پاسپورت ترکیه هستند در زمان درخواست به ترکی ترجمه و محضری شوند.

در صورت لزوم، تایید اصل اجازه اقامت توسط ادارات کل استان ها نیز قابل انجام است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kian javidan

املاک و مستغلات استانبول برای فروش

املاک و مستغلات استانبول برای فروش

 

به دنبال خرید مسکن در استانبول ترکیه هستید؟ دو نوع اصلی سرمایه گذاری ملک در استانبول وجود دارد: سبک زندگی خالص یا سرمایه گذاری خالص، با دلایل قوی زیادی برای انتخاب بین یکی یا دیگری. با این حال، اکثر خریداران املاک و مستغلات استانبول، به دنبال ترکیبی ایده آل بین این دو هستند، که هم فرهنگ و هم بازده سرمایه بالایی را که املاک و مستغلات در استانبول ارائه می دهد، جذب می کند.

هر نیازی که برای خرید ملک در استانبول دارید، ترکیش هومز می تواند با در نظر گرفتن معیارها، بودجه و سبک زندگی شخصی یا الزامات سرمایه گذاری شما را به سمت املاک ایده آل خود در استانبول راهنمایی کند.

روندهای توسعه اخیر:

یک شهر وسیع و نوع ملک برای فروش در استانبول می تواند در هر منطقه متفاوت باشد، با این حال، اخیراً روند توسعه مجتمع های لوکس نوآورانه ای وجود داشته است که برای خانواده ها و افراد به طور یکسان ارائه می شود. این پروژه‌های برند اغلب شامل سالن‌های ورزشی، اسپا، مراکز خرید و رستوران‌ها می‌شوند. استخرها و دریاچه های مصنوعی نیز از ویژگی های بارز آن هستند.

این افزایش در توسعه، شاهد بوده است که مناطق ناشناخته قبلی مانند Bahcesehir و Beylikduzu در حقوق خود به مراکز شهری مدرن تبدیل شده اند، با برنامه های بازسازی، که توسط دولت حمایت می شود، و آنها را به مناطقی مطلوب برای خرید آپارتمان در استانبول تبدیل کرده است، به دلیل قیمت های پایین برای ملک. در استانبول در مقایسه با مناطق مرکزی تر مانند شیشلی و لونت که شاهد برج های مرتفع هستند، افق خیره کننده استانبول را با برچسب قیمت املاک و مستغلات بسیار بالاتر تغییر می دهند، همچنین بازدهی بسیار بالاتری را برای هر کسی که به دنبال مسکن مرکزی برای فروش در استانبول است، ارائه می دهد.

انواع دیگر املاک استانبول برای فروش

ویلاهای لوکس برای فروش در استانبول : این نوع ملک در مرکز استانبول بسیار عالی است، به خصوص اگر منظره ای به تنگه بسفر داشته باشد. هر چه به مرکز شهر نزدیکتر باشد، تعداد ویلاها کمتر می شود و قیمت بالاتر می رود، با تفاوت عمده در قیمت ویلاهای فروش در استانبول بین ویلاهای سمت آسیایی و اروپایی استانبول.

ویلاها در مناطق روستایی مانند Zekeriyakoy و Tarabya، در شمال مرکز شهر، سبک زندگی سالم‌تری را در برخی از بهترین مناطق سرسبز استانبول ارائه می‌کنند، خانه‌ای برای ساکنان ثروتمند استانبول با دسترسی آسان جاده‌ای به شهر از طریق منطقه شلوغ Maslak، و در دسترس آسان. از سواحل زیبا در خط ساحلی دریای سیاه کمی دورتر از شمال.

در خارج از شهر، گزینه های مقرون به صرفه تری وجود دارد، با این حال، حتی در حومه Buyukcekmece به دلیل تقاضای ناشی از خریداران خارجی و داخلی که می خواهند اتصال آسان به تمام مناطق شهر با ماشین داشته باشند، قیمت ها بالا است و در عین حال از امکانات بیشتر لذت می برند. مناظر طبیعی و پراکنده و چند سواحل افسانه ای.

خانه های یالی استانبول برای فروش : این املاک نمادین استانبول در خط ساحلی بسفر قرار دارند و لبه دریا را لمس می کنند. این خانه‌ها بخشی از هویت استانبول هستند، این خانه‌ها به دلیل عظمتشان به ندرت در بازار املاک استانبول عرضه می‌شوند و اکنون برخی از گران‌ترین خانه‌ها در جهان هستند که اغلب سیاستمداران و سفیران خارجی در آن زندگی می‌کنند که می‌توانند از عهده قیمت بسیار بالا برآیند. برچسب ها

آپارتمان های درون شهر : این خانه های قدیمی استانبول که در برخی از مراکز تاریخی استانبول مانند بی اوغلو یا جهانگیر واقع شده اند، قبلاً بسیار مقرون به صرفه بودند، اگرچه امروزه، با هجوم بیشتر مردم به این مراکز فرهنگی، قیمت املاک در استانبول برای فروش همچنان در حال افزایش است. در این مناطق این خریداران ملک استانبول معمولاً عاشقان استانبول هستند که می خواهند از شهر پر رونق در میان فرهنگ و تاریخ شگفت انگیز استانبول نهایت لذت را ببرند.

املاک آماده یا خارج از طرح استانبول برای فروش: در استانبول این گزینه برای هر دو نوع ملک وجود دارد. آیا به دنبال تکمیل فرآیند خرید و دریافت فوراً سود اجاره هستید؟ یا گزینه املاک خارج از طرح را دارید که به موجب آن، ملک ایده آل خود را در استانبول برای فروش از بین نقشه های اولیه ساخت و ساز، با قیمت های پایین تر با سپرده کم و شرایط پرداخت جذاب با 0% یا نرخ های بسیار کم بهره انتخاب می کنید. . آپارتمان های خارج از پلان استانبول برای فروش همچنین قدردانی سرمایه بالاتری را برای سرمایه گذاران ملک ارائه می دهد، با املاک تکمیل شده در استانبول برای فروش اغلب تقریباً 50٪ بالاتر است، اگرچه شما محدود به انتظار برای تاریخ تکمیل ملک هستید. حومه های نوظهور استانبول در مناطق اسنیورت، بیلیکدوزو، باهچه شهیر طی 3 تا 4 سال گذشته شاهد افزایش تقاضا برای مسکن بوده است. به خصوص برای کسانی که به دنبال آپارتمان ارزان استانبول هستند، اسنیورت اولین انتخاب است. محل دیگری برای فروش خانه ارزان در استانبول بیلیک دوزو است.

انتخاب ملک استانبول

هر آنچه را که با خانه در استانبول جستجو می کنید، ابتدا باید بودجه خود را قبل از تصمیم گیری در مورد منطقه مورد نظر خود برای سرمایه گذاری آپارتمان ایده آل استانبول خود در نظر بگیرید، با قیمت های ملک در استانبول برای فروش در هر منطقه بسیار متفاوت است. پس از ایجاد این امر، می‌توانید انواع املاک موجود، و تعداد اتاق خواب مورد نیاز خود، نوع امکانات ارائه شده و غیره را بررسی کنید.

با افزایش مداوم قیمت املاک استانبول، پس باید تصمیم بگیرید که هر چه زودتر از استانبول دیدن کنید، بهتر است، زیرا اغلب قیمت ها بدون اطلاع کمی افزایش می یابد و بودجه شما می تواند حتی با گزینه های موجود برای فروش محدودتر شود. دیدن ملک ها به صورت حضوری بهترین ایده را از مناطق مختلف و امکانات محلی در دسترس شما می دهد.

پس از رزرو سفر، ترکیه هومز یک مشاور املاک حرفه ای را به شما اختصاص می دهد، که سپس به شما کمک می کند تا املاک مورد نظرتان را مشاهده کنید، که از طرف شما با توسعه دهندگان ارتباط برقرار می کند و شما را در هر مرحله از خرید راهنمایی می کند. فرآیند و تمام عناصر قانونی درگیر، تا زمان تحویل تاپو (اسناد مالکیت) و فراتر از آن.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kian javidan

کتاب "جهانی عادلانه‌تر امکان‌پذیر است"؛ «هیچ‌کس در دنیایی که کودکان کشته می‌شوند بی‌گناه نیست"

کتاب "جهانی عادلانه‌تر امکان‌پذیر است"؛ «هیچ‌کس در دنیایی که کودکان کشته می‌شوند بی‌گناه نیست"

اردوغان کتاب "جهانی عادلانه‌تر امکان‌پذیر است" را در مجمع عمومی سازمان ملل به رهبران کشورها اهدا می‌کند

 
1707508
کتاب "جهانی عادلانه‌تر امکان‌پذیر است"؛ «هیچ‌کس در دنیایی که کودکان کشته می‌شوند بی‌گناه نیست"

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه کتاب "جهانی عادلانه‌تر امکان‌پذیر است" را که به انگلیسی، عربی و فرانسوی ترجمه شده است، به رهبران کشورهای عضو که در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ملاقات خواهد کرد، تقدیم می‌کند.

رئیس جمهور اردوغان در 19 سپتامبر برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و برنامه‌های مختلف به شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا می‌رود.

اردوغان همچنین کتاب خود را با عنوان "جهانی عادلانه‌تر امکان‌پذیر است"، که با نام "A Fairer World Is Possible"  به زبان انگلیسی منتشر شده را به رهبران کشورهایی که در مجمع عمومی سازمان ملل ملاقات خواهد کرد، اهدا می‌کند. 

رئیس جمهور اردوغان با اشاره به معضلات سیاست جهانی، به ویژه بی‌عدالتی، بحران پناهندگان، تروریسم بین‌المللی و ضد اسلام در کتاب، تبعیض و استانداردهای دوگانه در جهان را با مثال سازمان ملل نشان می‌دهد.

اردوغان در این کتاب که به مشروعیت، عملکرد، اثربخشی، فراگیری، نمایندگی و مسائل مربوط به سازمان ملل متحد جلب دقت می‌کند، بر لزوم یک اصلاحات جامع به ویژه در شورای امنیت سازمان ملل متحد تأکید دارد. 

در حالی که این کتاب شامل پیشنهاداتی برای تجدید ساختار سازمان ملل متحد است، توصیه می‌شود دیدگاهی که در عبارت "جهان از پنج بزرگتر است" یافت می‌شود و بر تغییر ساختار شورای امنیت سازمان ملل متحد متمرکز است، اجرایی شود. 

در این کتاب آمده است که سازماندهی مجدد شورا به گونه‌ای که قاره‌ها، باورها، ریشه‌ها و فرهنگ‌ها را به عادلانه‌ترین شکل ممکن نشان دهد، گامی انقلابی برای حل و برقراری صلح جهانی خواهد بود. 

در کتاب مذکور که در آن اختیارات مجمع عمومی افزایش یافته، شورای امنیت تنها عامل تعیین‌کننده نیست و باید با پاسخگویی به مجمع عمومی تعادل ایجاد شود، آمده است که حضور 20 کشور به جای 5 کشور در شورا می‌تواند به عنوان یک راه‌حل جایگزین پیشنهاد شود.

رئیس جمهور ترکیه در کتاب «جهان عادلانه‌‌تر امکان پذیر است» تاکید می‌‌کند: «هیچ‌کس در دنیایی که کودکان می‌میرند و کشته می‌شوند بی گناه نیست. عدالت امروزه یکی از ضروری‌ترین موضوعات در سراسر جهان است. متأسفانه نهادهایی که مسئول برقراری عدالت جهانی هستند، بی‌مسئولیت رفتار می‌کنند».

همچنین تاکید شده که «در عصری بی رحمی، ما وظیفه داریم نماینده عدالت و صدای وجدان باشیم. تا زمانی که نظامی ایجاد نشود که در آن حق، قدرت باشد، نه قدرت حق، ما همچنان خواهیم گفت که "جهان از پنج بزرگتر است».

اردوغان در این کتاب نوشته است: «مشکلات امروز را نمی توان با سازمان‌هایی که بر اساس نیازهای گذشته شکل گرفته‌اند حل کرد. همچنین بدیهی است که این سازمان‌ها مشکلات جدیدی ایجاد می کنند. بر اساس نگرش ما، این عدالت است که نظم، رستگاری و خوشبختی جهان را تضمین می کند. برای دنیایی عادلانه‌تر، نیاز به نظمی جهانی وجود دارد که امید و اعتماد ایجاد کند».

این کتاب توسط انتشارات تورکواز منتشر و به به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، روسی و اسپانیایی ترجمه شده و تمامی عواید حاصل از فروش آن به مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه «آفاد» اهدا خواهد شد.

ماسلاک

 

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kian javidan

رجب طیب اردوغان: صادرات ترکیه رکورد جدید شکست

رجب طیب اردوغان: صادرات ترکیه رکورد جدید شکست

رئیس جمهور ترکیه گفت: صادرات 12 ماهه ترکیه برای نخستین بار از مرز 200 میلیارد دلار عبور کردرجب طیب اردوغان: صادرات ترکیه رکورد جدید شکست

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در مراسم اهدای جوایز به «قهرمانان صادرات» مجمع صادرکنندگان ترکیه گفت: اکنون ترکیه با دستیابی به سهم یک درصدی در صادرات جهانی، به سطح آستانه حساس رسیده است.

رئیس جمهور ترکیه گفت: این موفقیت تصادفی نیست، بلکه ثمره تلاش‌های مستمر و فشرده است.

اردوغان خاطرنشان کرد: امسال به بالاترین رقم صادرات در تاریخ ترکیه در بازه‌های ماهانه، 6 ماهه و 12 ماهه سال دست یافتیم.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: صادرات 12 ماهه ترکیه برای نخستین بار از مرز 200 میلیارد دلار عبور کرد و از 17 سپتامبر به این سو با دستیابی به 211 میلیارد دلار رکورد جدید شکست.

وی در خصوص تداوم موفقیت‌های ترکیه در زمینه صادرات تاکید کرد: هدف ما افزایش شمار صادرکنندگان در وهله اول به 150 هزار نفر و سپس ارتقای آن به 300 هزار نفر است. 

پاسپورت ترکیه

 

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kian javidan

مجوز تمدید ماموریت سربازان ترک در آذربایجان در روزنامه رسمی منتشر شد

مجوز تمدید ماموریت سربازان ترک در آذربایجان در روزنامه رسمی منتشر شد

مجوز مجلس ملی کبیر ترکیه در مورد تمدید یک سال ماموریت سربازان ترک در آذربایجان در روزنامه رسمی منتشر شد.

 
1733358
مجوز تمدید ماموریت سربازان ترک در آذربایجان در روزنامه رسمی منتشر شد

 

در مجوز مجلس ترکیه آمده است که در نتیجه موفقیت آذربایجان در مبارزه برای آزادسازی اراضی اشغالی و وضعیت جدید میدانی، فعالیت‌های پیش‌بینی شده در مورد حفظ ثبات در منطقه در "اعلامیه سه گانه" که از سوی آذربایجان، ارمنستان و روسیه در 9  نوامبر سال 2020، به امضا رسید، ادامه دارد.

در این مجوز به اقدامات مهم‌ترکیه برای حمایت قوی از آذربایجان با اتکا به حق حاکمیت مشروع و حقوق بین‌المللی با هدف دفاع این‌کشور از حقوق و تمامیت ارضی خود و یاری به روند احیا و زیر ساخت اقتصادی آذربایجان بمنظور تقویت و حفاظت از صلح و ثبات در منطقه تاکید گردید.

در ادامه این مجوز  مجلس با اشاره به اینکه مرکز مشترکی که ترکیه با روسیه ایجاد کرده و پرسنل نیروهای مسلح ترکیه در آن انجام وظیفه می‌کنند، فعالیت‌های خود را با موفقیت ادامه داده آمده است که ترکیه از طریق مرکز مشترک به امنیت منطقه و ایجاد اعتماد بین طرفین کمک کرده است.

با اشاره به اینکه ادامه وظایف پرسنل نیروهای مسلح ترکیه در مرکز مشترک از الزامات نقش موثر و سازنده ترکیه در منطقه و منافع ملی این کشور است، از تمدید مدت خدمت سربازان ترکیه به مدت یک سال که از 17 نوامبر 2021  شروع می‌شود، خبر داد.

http://pintati.com/residence-turkey/

 

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kian javidan

از پای درآمدن دو تروریست پ.ک.ک/ی.پ.گ در شمال سوریه

از پای درآمدن دو تروریست پ.ک.ک/ی.پ.گ در شمال سوریه

دو تروریست پ.ک.ک/ی.پ.گ در منطقه عملیاتی چشمه صلح در شمال سوریه توسط نیروهای مسلح ترکیه از پای درآمدند.

 

از پای درآمدن دو تروریست پ.ک.ک/ی.پ.گ در شمال سوریه

وزارت دفاع ملی ترکیه عصر امروز شنبه در صفحات اجتماعی این وزارت‌خانه اعلام کرد که دو عنصر دیگر از تروریست‌های پ.ک.ک/ی.پ.گ در منطقه عملیاتی چشمه صلح حین اقدام برای حمله توسط نیروهای مسلح کشور از پای درآمده‌اند.

تروریست‌های مذکور حین تلاش برای انجام حمله از پای درآمده‌اند.

وزارت دفاع ترکیه همچنین بر ادامه مبارزه با گروه‌های تروریستی در شمال سوریه تاکید کرده است.

 

http://pintati.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/

 

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kian javidan