املاک و مستغلات استانبول برای فروش

 

به دنبال خرید مسکن در استانبول ترکیه هستید؟ دو نوع اصلی سرمایه گذاری ملک در استانبول وجود دارد: سبک زندگی خالص یا سرمایه گذاری خالص، با دلایل قوی زیادی برای انتخاب بین یکی یا دیگری. با این حال، اکثر خریداران املاک و مستغلات استانبول، به دنبال ترکیبی ایده آل بین این دو هستند، که هم فرهنگ و هم بازده سرمایه بالایی را که املاک و مستغلات در استانبول ارائه می دهد، جذب می کند.

هر نیازی که برای خرید ملک در استانبول دارید، ترکیش هومز می تواند با در نظر گرفتن معیارها، بودجه و سبک زندگی شخصی یا الزامات سرمایه گذاری شما را به سمت املاک ایده آل خود در استانبول راهنمایی کند.

روندهای توسعه اخیر:

یک شهر وسیع و نوع ملک برای فروش در استانبول می تواند در هر منطقه متفاوت باشد، با این حال، اخیراً روند توسعه مجتمع های لوکس نوآورانه ای وجود داشته است که برای خانواده ها و افراد به طور یکسان ارائه می شود. این پروژه‌های برند اغلب شامل سالن‌های ورزشی، اسپا، مراکز خرید و رستوران‌ها می‌شوند. استخرها و دریاچه های مصنوعی نیز از ویژگی های بارز آن هستند.

این افزایش در توسعه، شاهد بوده است که مناطق ناشناخته قبلی مانند Bahcesehir و Beylikduzu در حقوق خود به مراکز شهری مدرن تبدیل شده اند، با برنامه های بازسازی، که توسط دولت حمایت می شود، و آنها را به مناطقی مطلوب برای خرید آپارتمان در استانبول تبدیل کرده است، به دلیل قیمت های پایین برای ملک. در استانبول در مقایسه با مناطق مرکزی تر مانند شیشلی و لونت که شاهد برج های مرتفع هستند، افق خیره کننده استانبول را با برچسب قیمت املاک و مستغلات بسیار بالاتر تغییر می دهند، همچنین بازدهی بسیار بالاتری را برای هر کسی که به دنبال مسکن مرکزی برای فروش در استانبول است، ارائه می دهد.

انواع دیگر املاک استانبول برای فروش

ویلاهای لوکس برای فروش در استانبول : این نوع ملک در مرکز استانبول بسیار عالی است، به خصوص اگر منظره ای به تنگه بسفر داشته باشد. هر چه به مرکز شهر نزدیکتر باشد، تعداد ویلاها کمتر می شود و قیمت بالاتر می رود، با تفاوت عمده در قیمت ویلاهای فروش در استانبول بین ویلاهای سمت آسیایی و اروپایی استانبول.

ویلاها در مناطق روستایی مانند Zekeriyakoy و Tarabya، در شمال مرکز شهر، سبک زندگی سالم‌تری را در برخی از بهترین مناطق سرسبز استانبول ارائه می‌کنند، خانه‌ای برای ساکنان ثروتمند استانبول با دسترسی آسان جاده‌ای به شهر از طریق منطقه شلوغ Maslak، و در دسترس آسان. از سواحل زیبا در خط ساحلی دریای سیاه کمی دورتر از شمال.

در خارج از شهر، گزینه های مقرون به صرفه تری وجود دارد، با این حال، حتی در حومه Buyukcekmece به دلیل تقاضای ناشی از خریداران خارجی و داخلی که می خواهند اتصال آسان به تمام مناطق شهر با ماشین داشته باشند، قیمت ها بالا است و در عین حال از امکانات بیشتر لذت می برند. مناظر طبیعی و پراکنده و چند سواحل افسانه ای.

خانه های یالی استانبول برای فروش : این املاک نمادین استانبول در خط ساحلی بسفر قرار دارند و لبه دریا را لمس می کنند. این خانه‌ها بخشی از هویت استانبول هستند، این خانه‌ها به دلیل عظمتشان به ندرت در بازار املاک استانبول عرضه می‌شوند و اکنون برخی از گران‌ترین خانه‌ها در جهان هستند که اغلب سیاستمداران و سفیران خارجی در آن زندگی می‌کنند که می‌توانند از عهده قیمت بسیار بالا برآیند. برچسب ها

آپارتمان های درون شهر : این خانه های قدیمی استانبول که در برخی از مراکز تاریخی استانبول مانند بی اوغلو یا جهانگیر واقع شده اند، قبلاً بسیار مقرون به صرفه بودند، اگرچه امروزه، با هجوم بیشتر مردم به این مراکز فرهنگی، قیمت املاک در استانبول برای فروش همچنان در حال افزایش است. در این مناطق این خریداران ملک استانبول معمولاً عاشقان استانبول هستند که می خواهند از شهر پر رونق در میان فرهنگ و تاریخ شگفت انگیز استانبول نهایت لذت را ببرند.

املاک آماده یا خارج از طرح استانبول برای فروش: در استانبول این گزینه برای هر دو نوع ملک وجود دارد. آیا به دنبال تکمیل فرآیند خرید و دریافت فوراً سود اجاره هستید؟ یا گزینه املاک خارج از طرح را دارید که به موجب آن، ملک ایده آل خود را در استانبول برای فروش از بین نقشه های اولیه ساخت و ساز، با قیمت های پایین تر با سپرده کم و شرایط پرداخت جذاب با 0% یا نرخ های بسیار کم بهره انتخاب می کنید. . آپارتمان های خارج از پلان استانبول برای فروش همچنین قدردانی سرمایه بالاتری را برای سرمایه گذاران ملک ارائه می دهد، با املاک تکمیل شده در استانبول برای فروش اغلب تقریباً 50٪ بالاتر است، اگرچه شما محدود به انتظار برای تاریخ تکمیل ملک هستید. حومه های نوظهور استانبول در مناطق اسنیورت، بیلیکدوزو، باهچه شهیر طی 3 تا 4 سال گذشته شاهد افزایش تقاضا برای مسکن بوده است. به خصوص برای کسانی که به دنبال آپارتمان ارزان استانبول هستند، اسنیورت اولین انتخاب است. محل دیگری برای فروش خانه ارزان در استانبول بیلیک دوزو است.

انتخاب ملک استانبول

هر آنچه را که با خانه در استانبول جستجو می کنید، ابتدا باید بودجه خود را قبل از تصمیم گیری در مورد منطقه مورد نظر خود برای سرمایه گذاری آپارتمان ایده آل استانبول خود در نظر بگیرید، با قیمت های ملک در استانبول برای فروش در هر منطقه بسیار متفاوت است. پس از ایجاد این امر، می‌توانید انواع املاک موجود، و تعداد اتاق خواب مورد نیاز خود، نوع امکانات ارائه شده و غیره را بررسی کنید.

با افزایش مداوم قیمت املاک استانبول، پس باید تصمیم بگیرید که هر چه زودتر از استانبول دیدن کنید، بهتر است، زیرا اغلب قیمت ها بدون اطلاع کمی افزایش می یابد و بودجه شما می تواند حتی با گزینه های موجود برای فروش محدودتر شود. دیدن ملک ها به صورت حضوری بهترین ایده را از مناطق مختلف و امکانات محلی در دسترس شما می دهد.

پس از رزرو سفر، ترکیه هومز یک مشاور املاک حرفه ای را به شما اختصاص می دهد، که سپس به شما کمک می کند تا املاک مورد نظرتان را مشاهده کنید، که از طرف شما با توسعه دهندگان ارتباط برقرار می کند و شما را در هر مرحله از خرید راهنمایی می کند. فرآیند و تمام عناصر قانونی درگیر، تا زمان تحویل تاپو (اسناد مالکیت) و فراتر از آن.