هزینه بازدید از استانبول چقدر است؟ (متوسط ​​هزینه روزانه + مشاوره)

 

استانبول یک مقصد اروپایی محبوب برای مسافران از سراسر جهان است. استانبول همچنین در مقایسه با سایر شهرهای اصلی اروپایی مقصد ارزانی است. در اینجا، ما پاسخ‌هایی را در مورد سؤالات رایجی از جمله «هزینه سفر به استانبول چقدر است؟»، «استانبول چقدر گران است؟»، «متوسط ​​هزینه‌های روزانه برای بازدید از استانبول»، «آیا غذا خوردن گران است» را گردآوری کرده‌ایم. "بیرون؟"، "چقدر باید در روز برای استانبول بودجه داشته باشم؟".

شما می توانید تمام اطلاعات لازم را در راهنمای ما بیابید، از جمله میانگین قیمت بلیط هواپیما، اقامت، رستوران ها، نوشیدنی ها، حمل و نقل، اینترنت، تلفن و جاذبه های دیدنی برای برنامه ریزی بودجه سفر به استانبول.


میانگین هزینه های سفر به استانبول
1. آیا استانبول گران است؟

استانبول در مقایسه با قیمت های بسیاری از شهرهای بزرگ جهان و اروپا چندان گران نیست. نسبت به مقاصد دیگر اتحادیه اروپا مانند لهستان، رومانی یا بلغارستان گران است.

استانبول در بررسی هزینه زندگی مرسر در سال 2020 در رتبه 156 در بین 209 شهر جهان قرار گرفت (در سال 2019 در بین 208 شهر در رتبه 154 قرار داشت).

بررسی هزینه زندگی یک نظرسنجی است که هزینه های بیش از 200 مورد را در مقایسه با هزینه های مسکن، حمل و نقل، غذا، پوشاک، کالاهای خانه، سرگرمی و غیره اندازه گیری می کند. بنابراین این ایده را به شما می دهد تا بین سایر شهرهای بزرگ جهان مقایسه کنید.
2. هزینه پرواز به استانبول چقدر است؟

 

پروازها به استانبول بسته به اینکه از کجا پرواز کنید و چه زمانی سفر خواهید کرد متفاوت است. اگر جستجوی سریع انجام دهید، خواهید دید که می توانید پروازهایی به استانبول را با قیمت حدود 250-350 یورو از اتحادیه اروپا، 175-325 پوند از انگلستان، 500-750 دلار از ایالات متحده و 850-1400 دلار کانادا از کانادا پیدا کنید.

در ژوئن و ژوئیه، قیمت بلیط هواپیما بالاترین است. اگر بتوانید در فصل کم که از اواخر نوامبر شروع می شود و تا تابستان ادامه دارد به استانبول پرواز کنید، می توانید بهترین معاملات را پیدا کنید.

اما صرف نظر از اینکه از کدام کشور پرواز خواهید کرد، می توانید با توقف هزینه پروازها را کاهش دهید. شما می توانید یک توقف چند ساعته داشته باشید و حدود 150 دلار صرفه جویی کنید، اما تنها در صورتی ارزش دارد که قصد سفر به آن کشور توقفگاهی را نیز داشته باشید.


خلاصه: میانگین 275 یورو برای هر نفر (پرواز رفت و برگشت از اتحادیه اروپا)

 

https://pintati.com/