😎 اگر قصد دارید تا قدم‌های مثبتی در کاهش نرخ بیکاری و زاد و ولد بردارید همین الان با #پین_تاتی همراه بشید که میخواد ۴ تا کافه باحال رو بهتون معرفی کنه.

 

 

😳 کافه‌ها نقش مهمی در پایین آوردن درصد بیکاری و تنظیم خانواده بازی می‌کنن، یعنی اگه کافه‌ها نبودن الان جمعیت جوان ما کجا بودن بنظرتون؟

 

۱- توی خونه‌شون

۲- توی خونمون

۳- توی خونتون

 

🤧 در گذشته دور ملت که از سرکار میومدن خونه تفریح خاصی نداشتن، مخصوصا  زمستونا که هوا زود تاریک میشد برای اینکه حوصلشون سر نره زن و شوهرا به اتفاق کاردستی درست می‌کردن و ۹ ماه بعد ثمره‌اش رو میدیدن که یا دختر بود و یا پسر.

 

اما کم کم با رواج کافه‌ها و بعدتر کافی‌شاپ‌ها و تغییر سبک زندگی، آدما وقت بیشتری رو توی کافه‌ها می‌گذرونن و برای همین نه دیگه بیکار بودن و نه در ملا عام می‌تونستن کاردستی درست کنن.

 

همه اینا تقصیر استکبار جهانیه، کافی‌شاپ‌ها رو باب کردن تا جلوی تکثیر امت واحده اسلامی رو بگیرن، نامردای بی دین.

 

 

🔹 سالن چای شکر احمد پاشا:

 

سالن چای شکر احمد پاشا یه جای دنج و خلوت در قلب #بشیکتاش هست که جون میده چای یا #قهوه_ترک سفارش بدی و بحث فاسفی بکنی و تَن فلاسفه نامی دنیا رو تو گور بلرزونی. بنظرم با زیگموند فروید شروع کنید بد نیست.

 

آدرس: ورودی موزه #کاخ_دلمه_باغچه. نیازی به ورودیه هم نیست.

 

🔹 کافه ولوت:

 

کافه ولوت یک کافه قدیمی و جذاب در محله بالاته که در دهه ۵۰ به عنوان انبار شراب استفاده می شده.

توی این کافه میتوانید قهوه‌تون رو با فنجان انتخابی و دلخواهتون میل کنید. دسر حلوای خامه‌ای خوشمزه‌ای هم داره که حتما امتحانش کنید.

 

🔹 کافه برناتهان:

 

ساختمان برناتهان ۱۳۰ سال پیش ساخته شده و یکی از اولین آپارتمان‌های #استانبول هست و هنوز به همون سبک و سیاق قدیمی نگهداری میشه.  این کافه صبحانه‌های خوبی داره که تا ساعت ۱۲ سرو میشه.

آدرس:  نزدیک برج #گالاتا، کوچه Tımarcı پلاک ۱.

 

🔹 کافه آنتیک آگوستوس

 

این کافه قدیمی پر از #عتیقه است؛ از پیانوی فرانسوی دهه ۱۹۶۰ بگیر تا رادیو جوک باکس دهه ۱۹۲۰. اینجا قهوه رو مطابق میل شما دم می‌کنن و آهنگ‌های شاد و دورهمی باحالی هم میذاره.

آدرس:  #بالات خیابان وُدینا پلاک ۵.

 

https://pintati.com/