جالب ترین محله های استانبول

 

 

همانطور که ناپلئون زمانی گفت: "اگر زمین یک ایالت واحد بود، استانبول پایتخت آن بود." در واقع استانبول شهری بسیار مهم و مسحورکننده است. استانبول با تاریخ هزاران ساله و همچنین زیبایی های طبیعی خود، بینندگان را مجذوب خود می کند.

یکی از اولین چیزهایی که در مورد استانبول به ذهن متبادر می شود، خط ساحلی بسفر است، مکانی که افسانه های بسیاری را به خود اختصاص داده است. مردم بیشتر در دوران عثمانی شروع به سکونت در اطراف بسفر کردند و امروزه یکی از محبوب ترین مناطق توریستی استانبول است. اما مکان های زیادی وجود دارد که به عنوان جالب ترین محله های استانبول در نظر گرفته می شود.

استانبول دارای 39 منطقه است که 25 منطقه در بخش اروپایی و 14 منطقه در بخش آناتولی قرار دارند. تعداد محله های استانبول اخیراً به 782 رسیده است.

اگر می‌خواهید از استانبول دیدن کنید، پیشنهاد می‌کنیم دو مقصد اول شما فاتح و بالات باشد. اینها قدیمی ترین مناطق استانبول هستند که آثار تاریخی زیادی برای دیدن دارند.

زندگی شبانه در استانبول در اطراف Beyoğlu و Kadıköy متمرکز است، در حالی که مناطق طبیعی برای بازدید در Üsküdar و Sarıyer هستند. و سپس بشیکتاش است - جایی که بسیاری از کاخ های استانبول در آن نشسته اند.

شما هرگز نمی توانید شهر و جالب ترین محله های استانبول را به طور کامل کشف کنید. استانبول که زمانی به عنوان هفت تپه شناخته می شد، شلوغ ترین شهر ترکیه، پذیرای مسافرانی است که چهره متفاوتی از آن را در هر محله نشان می دهند.

بیازیت، سلطان احمد و امینونو مقاصد عالی برای شروع تور فاتح هستند، در حالی که فنر و ساماتیا همه چیز را برای کسانی که می خواهند ببینند شهر قدیمی در گذشته چگونه بوده است، دارند. برای کشف جالب ترین محله های استانبول به خواندن ادامه دهید.

 

راهنمای سفر به استانبول با پین تاتی