تابعیت ترکیه برای ایرانیان

 

ایرانیان با داشتن مرز و مذهب یکسان با ترکیه، ملتی هستند که بیشتر علاقه مند هستند که با سرمایه گذاری شهروند ترکیه باشند. در واقع، تابعیت ترکیه از طریق برنامه سرمایه گذاری، بسیاری از خارجی ها را به غیر از ایرانی ها جذب می کند. اما به دلیل داشتن فرهنگ بسیار مشابه و تاریخ مشترک در طول قرون، ایرانیان در بین سایر کشورهایی که بر اساس اطلاعات رسمی اعلام شده توسط دولت ترکیه از تابعیت ترکیه با سرمایه گذاری بهره مند شده اند، رتبه اول را به خود اختصاص داده اند.
شرایط سرمایه گذاری برای شهروندی ترکیه چیست؟

بسیاری از گزینه های سرمایه گذاری تحت قوانین شهروندی فعلی برای تبدیل شدن به شهروند ترکیه از طریق سرمایه گذاری مانند سپرده نقدی در بانکی در ترکیه، سرمایه گذاری سرمایه در شرکتی در ترکیه یا خرید اوراق قرضه/قرض دولتی در دسترس هستند.

از طرف دیگر، مورد علاقه ترین گزینه سرمایه گذاری برای متقاضیان، خرید ملک در ترکیه است. این گزینه ای است که به طور گسترده توسط متقاضیان ترجیح داده می شود زیرا برای همه گزینه های دیگر (سپرده نقدی، سرمایه گذاری سرمایه در یک شرکت یا خرید اوراق قرضه دولتی/ابزار بدهی و غیره) حداقل آستانه سرمایه گذاری 500000 دلار است. در حالی که در خرید املاک (املاک) حداقل آستانه فقط 250000 دلار است. بنابراین، خرید اختیار خرید ملک از نظر مبلغ و از نظر بازده سرمایه گذاری نسبت به سایر گزینه ها معقول تر است.

این گزینه های سرمایه گذاری در بالا برای ایرانیان نیز قابل اجرا است، به این معنی که آنها باید یکی از گزینه های سرمایه گذاری بالا را برای تبدیل شدن به شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری برآورده کنند.

 

تابعیت ترکیه برای ایرانیان


مزایا/مزایای شهروندی ترکیه

 

    فرآیند تابعیت از طریق سرمایه گذاری در حدود 3-5 ماه نهایی می شود.
    همراه با متقاضی اصلی (سرمایه گذار)، امکان اخذ تابعیت برای همسر و فرزندان متقاضی زیر 18 سال وجود دارد.
    بدون نیاز به اقامت یا الزام زبان برای دریافت شهروندی ترکیه.
    داشتن پاسپورت ترکیه امکان سفر بدون ویزا را برای شهروندان فراهم می کند. 110 کشور در سراسر جهان
    تابعیت قابل انتقال به فرزندان و سایر فرزندان.
    شهروندان ترکیه می توانند آزادانه از سیستم آموزشی رایگان و خدمات پزشکی رایگان (امکانات بهداشتی) ارائه شده توسط دولت ترکیه بهره مند شوند.

 
درباره ما

ما یک وکلای شهروندی ترکیه مستقر در استانبول هستیم که در امور شهروندی/مهاجرت و امور حقوقی تجاری/تجارت تخصص داریم. مشاوران ما تجربه زیادی در رسیدگی به فرآیند ارائه شهروندی ترکیه دارند و ما از نظر کیفیت خدمات حقوقی و تعداد مشتریان جزو شرکت های حقوقی پیشرو در این بخش هستیم.

ما مجموعه‌ای غنی از تجربه در فرآیند شهروندی داریم که به ما امکان می‌دهد این فرآیند را تا حد امکان بدون مشکل دنبال و نهایی کنیم. بدون حضور شما در ترکیه، ما در حال ارسال مدارک شهروندی هستیم و تمام مراحل را تا پایان از طرف شما دنبال می کنیم. به عنوان فرد تماس خود بین مقامات دولتی و خودتان عمل کنید.

 

پاسپورت ترکیه