با معروف‌ترین شکلات‌فروشی‌های استانبول آشنا شوید!

 

اگر به  استانبول سفر می‌کنید و یا در این شهر دوست‌داشتنی زندگی می‌کنید و البته اگر عاشق شکلات و شیرینی هستید بهتره مطلب را تا انتها مطالعه کنید،‌ چون قرار هست تا چندتا شکلات‌فروشی عالی که شکلات‌های دست‌ساز معروف و خوشمزه‌ای دارن معرفی کنیم.

 

دکان شکلات   Çikolata Dükkanı

 

این فروشگاه که در منطقه کادیکوی قرار داره شبیه جعبه‌ای از شکلات هست و داخل مغازه پر از شکلات‌های متنوع دست‌ساز و خوش‌عطر هست که همه رو مشتری ثابت خودش کرده. صندلی‌های چوبی خیلی خوشگلی هم جلوی در مغازه گذاشته که می تونید بشینید و از خوردن شکلات‌های خوشمزه‌اش لذت ببرید.

 

شکلات روملی  Rumeli Çikolatacısı

 

واقعا چطور امکان داره یه شکلات اینقر زیبا و جذاب به نظر بیاد؟ ویترین، دکور، حوضچه شربت و از همه مهمتر طعم بی‌نظیر شکلات‌ها از دلایل محبوبیت شکلات روملی به حساب میاد. این شکلات‌فروشی در آجی بادم قرار داره.

 

 

شکلات فروشی بی اوغلو Beyoğlu çikolatası

 

در اینجا شما عطر شکلات‌های قدیمی و با اصالت رو می‌تونید حس کنید. این شکلات فروشی معمولا بسیار شلوغ هست و برای سفارشتون باید مدتی در صف منتظر بمانید که البته ارزشش رو داره. این مغازه در خیابان استقلال هست.

 

 

گودیوا Godiva

 

طعم بی‌نظیر شکلات‌های گودیوا با روح و روان شما بازی می‌کنه و اگر به دنبال یه برند خوب می‌گردید گودیوا میتونه گزینه متفاوتی باشه. این برند شکلات‌های وگن هم داره. برای خرید محصولات این برند شعبه‌های مختلفی در ترکیه وجود داره

 

 

ماری آنتوانت  Marie Antoinette

 

ماری آنتوانت  در مرکزخرید زورلو سنتر قرار داره و شکلات‌های فوق‌العاده جذابی درست می کنه که برای کادو دادن عالیه به‌ویژه بخاطر جعبه‌های زیبا و شیکی که داره برای هدیه دادن گزینه خیلی مناسبیه.