آقا از بس #استانبولگردی کردیم دیگه #استانبول گِرد شد بخدا

 

من هرچی از جاهای ناشناخته مطلب میذارم که واکنش زیادی نشون نمیدید برای همین کل استانبول برای ما شده حدفاصل #تکسیم تا ۲ تا محله اینورتر یا اونورتر.

 

یعنی اینقدی که من دور #میدان_تکسیم، شیشانه و #نیشانتاشی و #گالاتا چرخیدم زمین دور خورشید نچرخیده.

 

در همین راستا #پین_تاتی وظیفه خود می داند تا به جهت رضایت عموم همراهان گرامی این‌بار هم از تکسیم به سمت #شیشلی چرخ چرخک بزند بلکه شاید یه روزی یه وقتی دلتون بخواد یه جای جدیدی رو ببینید.

 

هیچ دقت کردین یه چند وقتیه خبری از عمه مولوک نیست؟؟

زشته حالا من چیزی از عمه مولوک ننویسم، شما هم نباید توی کامنتا یه خبری از حال عمه مولوک بگیرید؟

 

اگه فکر کردید قراره سوار مترو بشید و بیاید شیشلی سخت در اشتباهید. یعنی چی واسه ۲ قدم راه سوار مترو بشید. زشته این همه کفشو لباس ورزشی خریدید و پول خرج کردید که بگید با مترو چجور بریم؟؟

 

خب شیشلی همونطور که می‌دونید چسبیده به تکسیم هست و کافیه یه موضوعی چیزی واسه غیبت کردن پیدا کنید تا در حین پیاده روی حوصلتون سر نره و تازه بهتون خوشم بگذره. سوژه‌ایم پیدا نکردید گیر بدید به رجب  یا شهردار استانبول که چرا شهر فلان جور و بهمان جوره.

 

شیشلی بافت معماری خاصی داره و توریستا عاشقشن و جون میده که در کنار ساختمونای قدیمیش عکس یادگاری بگیرید.

 

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی و جواهر و محله نیشانتاشی و#بومونتی هم از جاهای خوبیه که باید حتما ببینید.

 

اینجا ویترینای قشنگی داره که البته ویترین رستوران‌هاش بیشتر از بقیه مغازه‌ها دلبری می‌کنه. مخصوصا رستوران‌های سنتیش که طی ۲ مرحله هوش از سرتون میپرونه. یکی زمانی که بوی غذا به مشامتون میخوره و چشمتون به ویترین میفته و مرحله دوم هم زمانی که صورتحساب رو باید پرداخت کنید.

 

📍 برای تنبلا و کسایی هم که حوصله پیاده روی ندارن هم کافیه که از مترو تکسیم سوار خط  M2به سمت حاجی عثمان رو سوار بشن و در ایستگاه عثمان بی پیاده بشن. تامام

 

🔴 نتیجه اخلاقی:

احتیاط واجب! در ابتدای ورودتون به شیشلی واجب الحجید و وقتی خارج میشید واجب الزکات. چرا؟ چون تا دلتون بخواد مرکز خرید و مغازه‌های لوکس و آنچنانی داره که هرچی توجیبتون هست رو باید بدید و بیاید بیرون.

https://pintati.com/