چگونه به عنوان یک پاکستانی شهروند ترکیه شویم؟


شهروندی ترکیه برای افرادی که مایل به اقامت بیش از مدت مجاز در ترکیه هستند که به 90 روز محدود شده است مزایای مختلفی را ارائه می دهد. تبدیل شدن به یک شهروند ترکیه یک فرآیند آسان و همچنین یک گزینه عالی برای مهاجرت به ترکیه برای یک پاکستانی است. طیف گسترده ای از مزایای مانند پشتیبانی پزشکی رایگان، گزینه های تحصیلی و برنامه های بازنشستگی را ارائه می دهد.

چگونه به عنوان یک پاکستانی شهروند ترکیه شویم؟
درخواست شهروندی ترکیه برای بسیاری از خارجی ها، اما اکثرا اتباع پاکستانی، یک فرآیند آسان است. روابط بین اتباع پاکستان و ترکیه به دلیل خاطرات مشترک تاریخی و فرهنگی همیشه گرم بوده است. راه های زیادی برای شهروندی ترکیه وجود دارد مانند تولد یا فرزندخواندگی، سیستم کارت فیروزه، ازدواج، سرمایه گذاری مالی و خرید ملک. اما رایج ترین راه در میان اتباع پاکستان سرمایه گذاری مالی و املاک و مستغلات است. گزینه سرمایه گذاری به شما این امکان را می دهد که شهروندی ترکیه را دریافت کنید، از سرمایه گذاری سود ببرید و با زندگی در ترکیه از یک سبک زندگی راحت لذت ببرید.

مزایای شهروندی ترکیه بودن برای اتباع پاکستان
نحوه تبدیل شدن به یک شهروند ترکیه به عنوان شهروندی ترکیه پاکستانی امکان بهره مندی از کلیه خدمات اجتماعی و حقوقی ارائه شده توسط دولت مانند آموزش رایگان، حمایت پزشکی و حقوقی را فراهم می کند. مزایای شهروندی ترکیه در زیر ذکر شده است.

• بدون محدودیت اقامت در ترکیه،
• بدون شرط اقامت مداوم در ترکیه (شما همچنان می توانید به عنوان شهروند ترکیه در خارج از کشور زندگی کنید)،
• پشتیبانی پزشکی رایگان،
• فرصت های تحصیل رایگان (از جمله دانشگاه های دولتی در سراسر کشور)،
• برنامه های بازنشستگی رایگان،
• مراحل آسان در هنگام ایجاد یک خط تجاری جدید یا خرید ملک،
• حق شهروندی به همه اعضای خانواده از قبیل همسر و فرزندان تحت تکفل زیر 18 سال اعطا می شود.
• سفر بدون ویزا با پاسپورت ترکیه در بیش از 100 کشور.

تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری
در سال 2018، دولت ترکیه روش جدیدی را در روزنامه رسمی ترکیه در مورد تابعیت ترکیه اعلام کرد. مقررات جدید به همه خارجی ها اجازه می دهد تا با سرمایه گذاری مالی و خرید ملک، شهروند ترکیه شوند. این یکی از رایج ترین راه ها از سال 2018 برای دریافت شهروندی ترکیه در بین خارجی ها، عمدتا اتباع پاکستانی است. شما می توانید گزینه های سرمایه گذاری مالی را انتخاب کنید یا ملک رویایی خود را خریداری کنید تا لحظات زیبایی را در کنار عزیزان خود تجربه کنید.

شرایط اجباری برای اخذ شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری مالی در زیر ذکر شده است:

• می توانید حداقل 500.000 دلار را به صورت نقدی به هر بانک ترکیه ای واریز کنید، با این شرط که حداقل به مدت 3 سال این مبلغ را برداشت نکنید.
• شما می توانید در سرمایه گذاری ثابت حداقل 500000 دلار سرمایه گذاری کنید که توسط وزارت صنعت و فناوری ترکیه تایید شده است.
• می توانید اوراق قرضه و اسکناس های دولتی ترکیه حداقل 500.000 دلار را با شرط عدم برداشت از مبلغ حداقل به مدت 3 سال خریداری کنید.
• می توانید حداقل 500.000 دلار در تراست سرمایه گذاری املاک و مستغلات ترکیه سرمایه گذاری کنید یا سهام صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر ترکیه را خریداری کنید.

چگونه به عنوان یک پاکستانی شهروند ترکیه شوید شرایط اجباری برای شهروندی ترکیه با خرید ملک رویایی شما در زیر توضیح داده شده است:

• شما می توانید ملکی به ارزش حداقل 250.000 تومان با شرط عدم فروش آن حداقل به مدت 3 سال خریداری کنید.

خرید ملک یک فرآیند آسان و فرصت جذاب برای پاکستانی ها برای تبدیل شدن به یک شهروند ترکیه است. با خرید ملک رویایی خود؛ شما می توانید از مزایای شهروندی ترکیه بودن استفاده کنید و همچنین پس از 3 سال از سرمایه گذاری خود سود ببرید یا همچنان از سبک زندگی رنگارنگ ترکیه لذت ببرید.