چه سرنخ هایی برای یافتن بهترین ملک ها در ترکیه وجود دارد؟
شما می توانید ملک مناسب خود را در یک لحظه پیدا کنید و با یک شرکت املاک و مستغلات مطمئن و حرفه ای روند خرید بدون دردسر داشته باشید. به خصوص اگر برای اولین بار خریدار هستید، مراحل خرید ملک در یک کشور خارجی برای شما گیج کننده و دشوار خواهد بود. یک متخصص وعده یک فرآیند آسان و بدون مانع زبانی را می دهد.

یک تیم حرفه ای هم فرآیند را ساده می کند و هم به شما کمک می کند خانه رویایی خود را پیدا کنید. همانطور که گفتیم، گزینه های زیادی در ترکیه وجود دارد، بنابراین می توانید به راحتی در بین آنها گم شوید و از هدف خود از خرید دور شوید. ایجاد لیست خواسته های خود با مشاور املاک شما مسیر شما را کوتاه می کند.

ما معمولاً لیست آرزوها را تحت چهار عنوان اصلی تهیه می کنیم:

• هدف از خرید شما
• ویژگی های ملکی که به دنبال آن هستید
• موقعیت
• برنامه بودجه

بهترین راه برای یافتن بهترین ملک چیست؟ در ابتدا، انگیزه خرید شما را تجزیه و تحلیل می کنیم. آیا می خواهید در ترکیه کسب و کار راه اندازی کنید؟ آیا به دنبال سرمایه گذاری یا خانه ای برای زندگی هستید؟ سوالات ادامه دارد. این نوع سوالات بسیار مهم هستند. زیرا به عنوان مثال، املاک سرمایه گذاری و خانه های تابستانی از نظر قیمت، مکان، امکانات و غیره کاملاً متفاوت هستند. بنابراین باید هدف شما از خرید را روشن کنیم.

سپس، ما بر روی ویژگی های خانه مورد نظر شما تمرکز می کنیم. طیف گسترده ای از املاک وجود دارد، از آپارتمان های ساده گرفته تا املاک و مستغلات فوق لوکس با ویژگی های متمایز مختلف با قیمت متوسط. اکثریت قریب به اتفاق پروژه‌های جدید به فناوری‌های پیشرفته مانند فناوری خانه هوشمند مجهز شده‌اند. در مورد اندازه املاک و مستغلات، خانه ها در ترکیه معمولاً بزرگ با بالکن و تراس هستند، اما به راحتی می توانید آپارتمان های کوچک و براق پیدا کنید.

انتخاب مکان بسیار مهم است. شما می توانید املاک و مستغلات متعددی را در ترکیه، نزدیک به زیبایی های دیدنی و دریا پیدا کنید. امکانات اجتماعی و روزانه نیز در همه مناطق به راحتی قابل دسترسی است. از طرف دیگر، اگر می‌خواهید خانه‌ای مخصوصاً برای اهداف سرمایه‌گذاری بخرید، باید ارزیابی کنید که آیا می‌توانید انتظار داشته باشید که این مکان در چند سال آینده و چقدر افزایش پیدا کند یا خیر. تیم متخصص ما داستان هر منطقه از ترکیه را می داند. بنابراین ما مطابق انتظارات شما مناسب ترین مورد را برای شما پیشنهاد می کنیم.

بودجه شما با توجه به مکان و ویژگی های خانه ای که انتخاب می کنید شکل می گیرد. همچنین باید برای هزینه‌های رویه‌های قانونی، مانند معاملات سند مالکیت، اتصالات خدمات شهری و غیره بودجه‌بندی کنید.

به طور خلاصه، ویژگی‌های یک ملک ایده‌آل از خریدار به خریدار دیگر متفاوت است، بنابراین فهرست خواسته‌های تهیه شده توسط تیم متخصص به شما کمک می‌کند تا مناسب‌ترین ملک را به راحتی پیدا کنید. بهترین سرنخ برای یافتن ملک مناسب، یک مشاور املاک است که قوانین بخش و فرآیند خرید در ترکیه را می داند. نگاهی به مقاله "10 دلیل برای مشاوره با مشاور املاک" بیندازید تا ببینید چگونه یک مشاور املاک حرفه ای می تواند روند خرید شما را تسهیل کند.

چگونه به من کمک می کنید تا ملک رویایی خود را پیدا کنم؟
Tekce Overseas کنترل کامل تمام جزئیات فرآیند خرید و فروش ملک را در اختیار دارد زیرا ما معاملات فروش خانه را هر روز مدیریت می کنیم و از این رو مشکلات احتمالی را پیش بینی می کنیم.

پس از تعیین لیست خواسته های شما، مجموعه ای از املاک را آماده می کنیم که به طور کامل خواسته های شما را برآورده می کند و حداکثر بازده سرمایه گذاری را به دست می آورد. سپس، تورهای مشاهده سازماندهی می شود تا به شما کمک کند نگاه دقیق تری به املاک داشته باشید. در طول تورها، مشاوران املاک ما تمام جزئیات ملک را به شما خواهند گفت.

وکلای شرکت ما پس از یافتن ملک مورد نظر شما، قرارداد فروش را تهیه می کنند که در آن شرایط معامله بین دو طرف از قبیل تحویل، تاریخ انتقال، برنامه پرداخت و پیش پرداخت مشخص می شود. ما مطمئن هستیم که همه چیز به وضوح در قرارداد ذکر شده است.

چندین روش قانونی برای خرید ملک وجود دارد، مانند افتتاح حساب بانکی، گرفتن شماره مالیات و غیره. آنها فقط برای مشتریان ما که ملک را از Tekce Overseas خریداری می کنند در دسترس هستند.

خدمات پس از فروش ما شامل مراحل بسیاری است، از دریافت تمام اشتراک ها تا تزئین خانه جدید شما با مبلمان باکیفیت با بهترین قیمت. همانطور که همیشه گفته ایم، هدف ما ایجاد روابط مادام العمر با مشتریان است. بنابراین خدمات پس از فروش ما تا زمانی که شما مالک ملک خود باشید، یک فرآیند مداوم خواهد بود.

چگونه می توانم از راه دور ملکی در ترکیه پیدا کنم؟
بهترین راه برای یافتن بهترین ملک چیست؟ بیایید این سناریو را در نظر بگیریم: شما یک ملک، دقیقاً همانطور که می خواهید، با قیمت بسیار مقرون به صرفه در ترکیه پیدا می کنید، اما زمانی برای سفر، رسیدگی به مراحل قانونی، یا تزئین ندارید. خانه جدید شما بنابراین شما آن فرصت سودآور را از دست خواهید داد. شما نمی توانید مطمئن باشید که چه زمانی دوباره چنین فرصتی را پیدا خواهید کرد و حتی اگر پیدا کنید، می توانید با همان مشکلات روبرو شوید.

ما چنین داستان های تاسف باری را از خریداران و سرمایه گذاران زیاد شنیدیم و سپس دو برند جدید در بخش املاک و مستغلات در پرتو نوآوری ایجاد کردیم، یکی از رقبای ما.

اقامت ترکیه با پین تاتی