آیا به ویزای انگلستان نیاز دارید؟

شهروندان ترکیه برای ورود به بریتانیا باید ویزا دریافت کنند. اگر شهروند ترکیه نیستید، باید وب سایت 'UKBA' را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آیا به ویزا نیاز دارید یا خیر. اگر نیاز به دریافت ویزای انگلستان دارید، مراحل زیر را دنبال کنید. می توانید درخواست ویزای انگلستان خود را حداکثر 3 ماه قبل از تاریخ سفر مورد نظر خود در یکی از مراکز درخواست ویزای ورلد بریج ثبت کنید. لطفاً قبل از اخذ ویزای انگلستان، بلیط هواپیما خود را به انگلستان نخرید یا هتل خود را رزرو کنید.

اگر شهروند ترکیه نیستید اما با مجوز اقامت در ترکیه زندگی می کنید، می توانید برای ویزای انگلستان در ترکیه درخواست دهید و درخواست شما به گونه ای بررسی می شود که گویی شهروند ترکیه هستید. اگر شهروند ترکیه نیستید و اجازه اقامت ترکیه را ندارید، همچنان می توانید برای ویزای بازدیدکننده به انگلستان درخواست دهید. با این حال ممکن است با تاخیرهایی مواجه شوید، به خصوص اگر درخواست شما باید به موارد زیر ارجاع شود:

1. نمایندگی بریتانیا در کشوری که پاسپورت شما را صادر می کند.

2. مأموریت بریتانیا واقع در کشوری که معمولاً در آن ساکن هستید.

3. مرکز درخواست ویزا که شهروندان کشور شما باید در آن درخواست دهند.

اگر اجازه اقامت ترکیه را ندارید، باید برای هر گونه ویزای بلند مدت (6 ماهه و بالاتر)، از جمله ویزای اقامتی، به دفاتر ذکر شده در بالا درخواست دهید و در چنین مواردی درخواست شما که در ترکیه ثبت شده است به طور خودکار رد می شود.

 

 

 

http://pintati.com/residence-turkey/