مزایای شهروندی ترکیه
ترکیه به عنوان کشوری تفریحی با آب و هوای معتدل مدیترانه ای، طبیعت خیره کننده، غذاهای غنی و مردمی مهمان نواز شناخته می شود. اما مزایای آن فقط در آب و هوا و فرهنگ نیست. سرمایه گذاران به منظور به دست آوردن چشم انداز سرمایه گذاری های سودآور، توسعه تجارت، خرید املاک و مستغلات مایع و همچنین فرصتی برای دریافت ویزای تجاری E2 در ایالات متحده، شهروند ترکیه می شوند.

بدون ویزا سفر کنید. شهروندان ترکیه بدون ویزا به 111 کشور از جمله ژاپن، هنگ کنگ و سنگاپور سفر می کنند.

این امکان وجود دارد که برای ویزای سرمایه گذاری E2 به ایالات متحده درخواست دهید و با تمام خانواده به آنجا مهاجرت کنید. ترکیه و آمریکا برای صدور این نوع ویزا توافق نامه امضا کرده اند.

ویزای E2 غیر مهاجرتی است - نمی توانید گرین کارت بگیرید و با آن درخواست شهروندی بدهید. مدت اعتبار آن پنج سال است و پس از آن برای دو سال قابل تمدید است.

هیچ حداقل نیاز سرمایه گذاری برای ویزای E2 وجود ندارد. اگر سرمایه گذاری در اقتصاد آمریکا را به 900000 دلار افزایش دهید یا ده شغل ایجاد کنید، می توانید ویزای EB5 و گرین کارت دریافت کنید که دروازه شهروندی را باز می کند.

شرایط مناسب برای اخذ شهروندی ترکیه. لازم نیست سرمایه گذاران تابعیت فعلی خود را رها کنند و در آزمون زبان یا تاریخ کشور شرکت نکنند. علاوه بر این، برنامه سرمایه گذاری الزامی نمی کند
متقاضی اقامت در ترکیه به منظور کسب یا حفظ وضعیت.

تضمین های اجتماعی شهروندان ترکیه این فرصت را دارند که در کلینیک های این کشور درمان شوند یا در دانشگاه ها تحصیل کنند. همچنین محدودیتی برای ارث بردن املاک و دارایی ها وجود ندارد.

تا همین اواخر یکی از مزیت های شهروندی ترکیه، امکان جابجایی کل خانواده به انگلستان با ویزای تجاری (ویزای تجاری ترکیه) در مدت یک تا دو ماه بود. سرمایه گذاری لازم نبود - انتقال سرمایه یا افتتاح یک تجارت کافی بود. پس از انتقال به ویزای تجاری ترکیه، می توانید برای اقامت دائم انگلستان و شهروندی این کشور اقدام کنید.

برنامه ویزای تجاری ترکیه در پایان سال 2020 بسته شد. تمدید آن در حال حاضر در حال بحث است.

چشم انداز شهروندی اتحادیه اروپا. ترکیه مدعی پیوستن به اتحادیه اروپا است و در حال مذاکره برای سفر بدون ویزا به منطقه شنگن است.