آیا یک خارجی می تواند در ترکیه ملک ارزان بخرد؟
ملک در ترکیه چقدر است؟
ترکیه یکی از محبوب ترین مقاصد برای خریداران ملک در خارج از کشور در دو دهه اخیر بوده است. بازار املاک ترکیه طیف وسیعی از املاک را برای فروش از ویلاهای مجلل گرفته تا آپارتمان های تعطیلات، زمین ها و املاک تجاری ارائه می دهد.

یکی از عوامل اصلی جذب سرمایه گذاران به ملک ترکیه، نرخ بازده بالای سرمایه گذاری است. خریداران مایلند بدانند که اگر به هر دلیلی بخواهند املاک خود را به هر دلیلی در آینده بفروشند، سرمایه‌گذاری آن‌ها بازپرداخت خواهد شد. از این نظر، ترکیه یکی از بهترین مکان‌ها برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در سراسر جهان است، زیرا ملک در ترکیه سالانه ارزش خوبی پیدا می‌کند.

علاوه بر نرخ بازگشت سرمایه خوب، املاک و مستغلات در ترکیه با قیمت های مقرون به صرفه توجه خریداران خارجی را نیز به خود جلب می کند. با وجود افزایش روز به روز ارزش، بازار املاک ترکیه همچنان املاک نسبتا ارزانی را برای فروش ارائه می دهد. یکی از مهم ترین دلایل این امر، پیوستن ترکیه به بازار بین المللی املاک و مستغلات اخیر است. در حالی که کشورهای دیگر در بازار چندین دهه است که تقاضای خارجی دریافت می کنند، املاک ترکیه فقط در دو دهه اخیر مورد تقاضای خارجی ها بوده است. در نتیجه، قیمت ها در بازار املاک ترکیه نسبتا پایین باقی ماند.

عوامل زیادی بر قیمت ملک در ترکیه تأثیر می گذارد. مهمتر از همه، عامل کلیدی خواسته های مصرف کننده است. هر آنچه که توسط خریداران در حجم بالا ترجیح داده می شود، همیشه گران ترین محصول است. بیایید نگاهی به مهم ترین عواملی که بر تقاضای خریداران و ارزش بازار ملک در ترکیه تاثیر می گذارد بیندازیم.