فواد اوکتای: فلسطین و قدس شریف همیشه در قلب ما هستند

معاون رئیس جمهور ترکیه اظهار داشت باید موضع مشترکی در مورد مسئله فلسطین اتخاذ شود

 
1535094
فواد اوکتای: فلسطین و قدس شریف همیشه در قلب ما هستند

فواد اوکتای معاون رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه باید موضع مشترکی در مورد مسئله فلسطین اتخاذ شود، اظهار داشت: فلسطین و قدس شریف همیشه در قلب ما هستند. به همین شکل باید در مرکز اقدامات ما نیز قرار داشته باشند. 

اوکتای در جلسه اختتامیه کار وزیران در سی و ششمین جلسه کمیته دائمی همکاری اقتصادی و تجاری سازمان همکاری اسلامی که به دلیل پاندمی کرونا بصورت آنلاین برگزار شد، شرکت نموده و برای حضار سخنرانی کرد.

اوکتای با ابراز اینکه این نشست با موفقیت به اتمام رسیده است، افزود، یک سری تصمیمات همراه با توصیه‌های سیاست "تشویق به کارآفرینی برای رقابت در صنعت گردشگری" اتخاذ کرده‌ایم. 

اوکتای همچنین اشاره کرد که بنیاد سازمان همکاری اسلامی را  آرمان فلسطین تشکیل می‌دهد، اظهار داشت، فلسطین و قدس شریف همیشه در قلب ما هستند. به همین شکل باید در مرکز اقدامات ما نیز قرار داشته باشند. 

اوکتای ضمن بیان اینکه اشغال اسرائیل به انزوای مردم فلسطین ادامه می‌دهد، تصریح کرد: باید موضع مشترکی در مورد مسئله فلسطین اتخاذ شود. به همین دلیل باید فوراً اقدامات لازم را که برادران فلسطینی و امت اسلامی در انتظار آن هستند را انجام دهیم. 

خیابان استقلال

منبع