ابراهیم ارن: در فصل جدید با مجموعه‌های تلویزیونی تاثیرگذار همراه مخاطبینمان خواهیم بود

مدیر کل سازمان رادیو و تلویزیون دولتی ترکیه، تی‌آرتی به ارزیابی برنامه‌های فصل جدید سازمان پرداخته و اطلاعاتی در اختیار بینندگان قرار داد

ابراهیم ارن: در فصل جدید با مجموعه‌های تلویزیونی تاثیرگذار همراه مخاطبینمان خواهیم بود

ابراهیم ارن مدیر کل سازمان رادیو و تلویزیون دولتی ترکیه تی‌آرتی اعلام کرد، در این فصل با برنامه‌های پربیننده و در عین حال تاثیرگذار میهمان خانه‌های مخاطبین تی‌آرتی خواهیم بود. 

ارن در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی به ارزیابی فصل جدید برنامه‌های تی‌آرتی پرداخته و اطلاعاتی در اختیار بینندگان قرار داد. 

ارن با بیان اینکه ضمن تولید محتوا برای مخاطبان و شنوندگان در طول پاندمی کرونا، برای دوره پخش جدید نیز برنامه‌ریزی کرده‌اند، افزود، تی‌آرتی برای دوره جدید با برنامه‌های پربیننده و در عین حال تاثیرگذار میهمان خانه‌های مخاطبین تی‌آرتی خواهیم بود. 

ارن گفت: در دوره جدید نیز باز با سریال‌های تاریخی که بینندگان در انتظار آن هستند می‌آییم... سریال‌های تاریخی تی‌آرتی مخاطبین بسیاری دارد. هم در ترکیه و هم در جهان انتظارات زیادی در این زمینه وجود دارد. در این فصل نیز با این سریال‌ها برمی‌گردیم. مجموعه‌های تلویزیونی داریم که بازیگران، اساتید و کارگردانان محترم ما مدتهاست روی آنها کار می‌کنند. یکی از این سریال‌ها "رستاخیز؛ سلجوقی بزرگ" است. در این مجموعه علاوه بر جلب مخاطب مورد نظر که با سریال "ارطغرل" به آن رسیده‌ایم، همچنین اثری ارائه می شود که در آن به وقایع در دربار امپراتوری سلجوقی و تمدنی که ایجاد کرده است خواهیم پرداخت. 

مدیر کل تی‌آرتی با بیان اینکه در ماه ژانویه نیز مجموعه تلویزیونی "بارباروس" آغاز خواهد شد، افزود: حکایت دریانوردی ما موضوع جدیدی نیست. این داستان به قرن‌ها قبل برمی‌گردد.  بارباروس خیرالدین پاشا و اروچ رئیس از مهمترین قهرمانان این داستان هستند. هر دو شخصیت قهرمان دوره‌ای هستند که مدیترانه به یک دریاچه‌ ترک تبدیل شده بود. با بارباروس تا جدودی نیز مشابه وقایع امروز و موضوع میهن آبی، قهرمانان آن دوران خود را تماشا خواهیم کرد.

معرفی برترین رستوران های استانبول با پین تاتی

منبع