گردشگران انگلیسی که به ترکیه می آیند، در سایه اقدامات انجام شده در خصوص ویروس کرونا از تعطیلات امن لذت می برند

ترکیه، آدرس یک تعطیلات امن برای گردشگران انگلیسی است

 

 

گردشگران انگلیسی که به ترکیه می آیند، در سایه اقدامات انجام شده در خصوص ویروس کرونا (Kovid-19) از تعطیلات امن لذت می برند.

 

موغلا با استقبال تعداد زیادی از بازدید کنندگان خارجی به دلیل زیبایی های طبیعی و همچنین امکانات اسکان، یکی از مراکز تفریحی مورد علاقه گردشگران انگلیسی به ویژه در سال های اخیر است.

استیون داولو، یکی از گردشگران انگلیسی، که در راستای اقدامات Kovid-19  برای تعطیلات امن به شهر آمده است گفت، آنها سالی دو بار از موغلا-ی مورد علاقه خود بازدید می کنند.

داولو با تأکید بر اینکه ترکیه را بسیار دوست دارد، اظهار داشت: ترکیه از انگلیس بسیار امن تر است.

تامی دفو یک دیگر از توریست ها با اشاره به اینکه، بارها پیش از این نیز ترکیه را برای تعطیلات ترجیح دادم، به دلیل عشق به ترکیه خانه ای را در مارماریس خریداری کردم گفت،

"من در خانه خود کمتر در امنیت می باشم، در ترکیه احساس امنیت بیشتری می کنم."

مارک رابرتز یکی دیگر از توریست ها نیز گفت: استفاده از ماسک و اجرای قوانین فاصله اجتماعی  به نحو احسن در ترکیه را با  چشمهای خود مشاهده کردم و این 8 امین بار است که به مولا می آیم.

گوان ویلز نیز ذکر اینکه مردم ترکیه بسیار مهمان نواز هستند و با ابراز مجذوب شدن به زیبایی طبیعی، سبز و آبی مولا  گفت،

"من سالانه حداقل 1-2 بار به موغلا می آیم. من دوره اپیدمی را ترجیح می دهم که ترکیه مکانی امن و بسیار مسافر پرورمی باشد. مردم می توانند با آرامش خاطر به اینجا بیایند. ترکیه، با تاریخ و زیبایی طبیعی اش کشوری دیدنی است."

بان رایان رایس با بیان اینکه وی به دلیل تحسین از زیبایی های طبیعی منطقه، خانه ای در فتحیه خریداری کرده است و اینکه آنها سالانه چندین بار به همراه همسر و فرزندان خود به موصل می آیند، گفت:

"ما از اقدامات ترکیه در دوره شیوع در این کشور بسیار قدردانی می کنیم. آنچه که من دیدم و آنچه را که در روند اپیدمی در مورد ترکیه خوانده ام، بر من تأثیر مثبت گذاشته است. این برای یک تعطیلات خوب بسیار امن است."

مری رایس یکی دیگر از گردشگران، اظهار داشت که آنها 13 سال با فرزندان خود به فتحیه رفته، تعطیلات خود را انجام داده و با خوشحالی به کشور خود بازگشتند.

در موغلا و شهرستان های آن، برای اطمینان از تعطیلات سالم برای گردشگران اقدامات دقیق از هواپیماها تا فرودگاه، از نقل و انتقال تا به همه مناطق در هتل ها، انجام می شود.

https://www.trt.net.tr/persian/lmy-frhngy-w-hnry/2020/07/17/khlyj-hy-nylgwn-mdytrnh-1456878