محمت نوری ارسوی وزیر فرهنگ و جهانگردی ترکیه در آلمان اعلام کرد، ترکیه در مورد توریسم از بسیاری از کشورهای اروپایی آماده تر است

ارسوی در آلمان از آمادگی ترکیه برای پذیرش گردشگر سخن گفت

محمت نوری ارسوی وزیر فرهنگ و جهانگردی ترکیه در آلمان اعلام کرد، ترکیه در مورد توریسم از بسیاری از کشورهای اروپایی آماده تر است.

براساس بیانیه وزارتخانه، ارسوی روز گذشته با مولوت چاووش اوغلو وزیر امور خارجه و امین آلپ مشه معاون وزیر بهداشت به برلین سفر کردند.

 ارسوی در دیدار با پیتر آلتمایر وزیر اقتصاد و انرژی آلمان صمن دادن اطلاعات به مقامات دولت آلمان در مورد صدور گواهینامه جهانگردی ایمن که در ترکیه اجرا می شود از آنان خواست، هشدارهای مسافرتی به ترکیه را بردارند.

ارسوی با انجام یک جلسه مثبت با وزیر آلتمایر آلمانی گفت:ترکیه از بسیاری از کشورهای اروپایی در گردشگری بهتر آماده می شود.

 

 در این جلسه ارسوی با بیان اینکه صدور گواهینامه گردشگری امن در ترکیه برای هتل های که بیش از 50 اتاق دارند اجباری است، در مورد جزئیات بسته بیمه جامع آماده شده برای گردشگران توضیح داد.

ارسوی وزیر فرهنگ و گردشگری همچنین به عنوان بخشی از تماس های برلین با توماس باریس مسئول گردشگری حکومت آلمان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه که بر تعداد کم موارد ابتلا به ویروس به ویژه در مناطق تعطیل تأکید شده بود، امین آلپ مشه معاون وزیر بهداشت ترکیه، در پاسخ به سؤالات پژوهشگاه رابرت کچ پانلی ترتیب داد.

در این پانل داده های ارائه شده در محدوده مناطق توریستی ترکیه مورد استقبال قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری آنادولو