شهر باستانی افسوس مهمترین شهر باستانی ترکیه و یکی از بهترین شهرهای حفظ و مرمت شده است. هنوز هم می توان ساعت ها در خیابان های خود قدم زد و از معابد ، تئاترها ، کتابخانه ها ، خانه ها و مجسمه ها عبور کرد. این ساختمان شامل ساختمانهای عمومی بزرگی مانند کتابخانه باشکوه سلسوس ، تئاتر ، معبد هادریان و معبد مجلل Artemis است که یکی از هفت عجایب جهان باستان به حساب می آید. ویرانه ها همچنین شامل توالت های عمومی و حتی فاحشه خانه ها هستند که بیشتر مربوط به قرن چهارم قبل از میلاد است.

افسسیان

افسس از اهمیت ویژه ای برای گردشگری مذهبی برخوردار است زیرا خانه ای باکره را در خود جای داده است. اعتقاد بر این است که باکره مریم توسط سنت جان به این خانه سنگی منتقل شده است ، جایی که تا زمان مرگ در سن 101 سالگی در آن زندگی کرده است. کلیسای باکره مریم ، در نزدیکی بندر اصلی افسس ، محل سومین شورای جهانگردی در سال 431 است. در قرن ششم ساخته شده است و مسجد عیسی بیگ که نمونه ای از معماری سلجوقی است. افسس فقط یک سایت توریستی نیست. این مکان با استفاده از سالن آمفی تئاتر بزرگ ، کتابخانه سلسوس و خانه مریم باکره در جشنواره بین المللی ازمیر قرار دارد.

افسسیان

به عنوان یکی از مهمترین مراکز باستانی که در سال 2015 در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است ، افسس تقریباً 9000 سال در دوره های هلنی ، رومی ، بیزانس ، امارات و عثمانی ساکن بوده است. این شهر ساحلی مهم و مرکز فرهنگ و تجارت بود. کل این سایت شامل تپه Chukurisi ، تپه Ayasoluk (قلعه سلجوک ، کلیسای سنت جان ، کلیسای حمام عیسی بی ، مسجد عیسی بیگ ، معبد آرتمیس) ، خانه مریم باکره و البته شهر باستانی افسس است.

http://pintati.com/buy-sim-cards-istanbul/