از موسیقی سنتی ترکی گرفته تا راک مدرن گرفته تا گروههای آزمایشی ، همه چیز را در خیابانهای استانبول خواهید یافت. این شهر رنگارنگ و موسیقی است و در هر کجا که بروید همیشه با موسیقی همراه خواهید بود. هر کافه ، رستوران ، بار یا هتل حاوی شکل متفاوتی از موسیقی است و موسیقی متفاوت همراهی کاملی برای فعالیت های مختلف است.

خیابان فرق نمی کند ، مانند مسافرت ، پیاده روی ، خرید یا غذا خوردن ، یک موسیقیدان محلی در خیابان حضور خواهد داشت که سعی در بهتر کردن تجربه شما دارد. سایت های بزرگ به شدت مورد نیاز هستند و بهترین مکان ها و بهترین زمان ها به بهترین نوازندگان داده می شود. در نتیجه ، شما به احتمال زیاد با یک نوازنده متوسط ​​روبرو نیستید. آنها توسط جامعه پشتیبانی می شوند و در بسیاری از موارد علاوه بر بازی در خیابان ها ، در مکان های بزرگ کنسرت می کنند.

اگرچه موسیقی می تواند هر چیزی باشد ، اما معمولاً با آنچه که در شهرهای دیگر با آن روبرو هستید متفاوت خواهد بود.

 

انواع موسیقی خیابانی


موسیقی روم از محبوب ترین اشکال موسیقی است که در خیابان ها خواهید یافت. غالباً آنها توسط آکاردئونیست های برجسته و برجسته که صدای سازهای خود را می سازند ، تمیز می شوند که بندرت در جایی دیگر به گوش می رسند. آواز خواندن همچنین یکی از ویژگی های موسیقی رم است ، بنابراین از این فرصت لذت ببرید که صداهای آنها را بچشید.

موسیقی محلی ترکی ، که با سازهای سنتی ترکی مانند baalma یا oud مشخص می شود ، بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ترکیه است ، جایی که خوانندگان آوازهای سنتی به نام "Türkü" می خوانند. این ترانه ها غالباً احساس اندوه ناگواری دارند و خیابان ها احساس عشق و دلتنگی را به وجود می آورند.

نوازندگان بومی آمریکا یا بومیان آمریکا نیز به طور شگفت آور محبوب و پرطرفدار در استانبول هستند. آنها به طور کلی فلوت را بازی می کنند و لباس های سنتی آمریکایی می پوشند. موسیقی که آنها بازی می کنند در منطقه آندای آمریکای جنوبی محبوب است و مورد توجه افراد محلی است.

سرانجام ، مهاجران در صحنه موسیقی خیابانی محبوبیت زیادی دارند و تأثیر غربی ها را به موسیقی ترکی منتقل می کنند و بهم پیوسته اند. این گروه ها اغلب معتبرترین گروه ها هستند و ترکیبی از قوم ، راک ، رگی ، هیپ هاپ و موارد دیگر ایجاد می کنند.

 

اما برای دیدن آنها کجا باید بروید؟

ایستگاه های مترو


این مترو در ترکیه (به جز دومین مترو جهان در Tünel) است که نسبتاً جدید است و دارای ایستگاه های بزرگ و تمیز است. مرکز شهر تقریباً هر روز شلوغ است و آن را به مکانی ایده آل برای نوازندگان خیابانی تبدیل کرده است. این نوازندگان معمولاً در طول راهروهای طولانی بین ایستگاهها و خروجی ها جمع می شوند ، گاهی اوقات از جمله شلوغی در بین رایج ترین ها.

گالاتا
گالاتا منطقه ای است که در اطراف برج گالاتا واقع شده است ، منطقه ای زیبا و پر از خیابان های سنگفرش و عطر محلی. همچنین یکی از مناطق مهم موسیقی شهر است. اینجاست که بهترین نوازندگان شهر برای خرید سازهای خود می آیند و اغلب برای اولین بار در خیابان های اطراف بازی می کنند. بین بیوغلو و بسفر در امتداد گالاتا قدم بزنید و هنگام پخش کردن در طول جاده از صدای موسیقی لذت ببرید.

 

خیابان Istiklal


در طول معروف ترین و رنگارنگ ترین خیابان استانبول ، نوازندگان خیابانی از سراسر جهان خواهید یافت که بهترین موسیقی خود را برای جمعیتی از بینندگان پخش می کنند. شاید این خیابان مرکزی در بیوغلو قلب صحنه موسیقی استانبول باشد و اگر خوش شانس باشید گاهی اسم واقعاً مشهوری را پیدا می کنید که قبل از اجرا در مکانی که در نقاط دیگر شهر فروخته می شود ، در خیابان بازی می کند.

ادامه مطلب: http://pintati.com/listing/istiklal-street/istiklal-street/